Cum te ajuta 1CRM sa ajungi acolo unde iti doresti

Stabilirea unor obiective clare e un prim pas catre succesul unei afaceri. Cand stii unde vrei sa ajungi, drumul se vede mai bine. Nu te mai impiedici atat de usor. Si chiar daca ti se intampla sa cazi, te ridici mai repede pentru tu stii foarte clar unde vrei sa ajungi si ce anume te asteapta la destinatie.

De altfel, asa cum spune si Tony Robbins “Setarea obiectivelor este primul pas in transformarea invizibilului in vizibil.”

Asadar, fara doar si poate, sa ai niste obiective clare nu e un lucru optional, ci mai degraba unul esential. Dar pe langa asta, la fel de important este si sa reusesti sa indeplinesti aceste obiective.

Si pentru ca pe lumea asta e mai interesant sa gasesti solutii, si nu probleme, ne-am gandim sa iti povestim astazi despre o solutie care te poate ajuta sa iti duci mai usor la indeplinire obiectivele propuse. Solutia se numeste 1CRM si este un instrument de management al relatiei cu clientii.

Mai jos, iti povestim asadar, despre doua tipuri de obiective pe care le poti indeplini mai usor cu ajutorul 1CRM.

Mentinerea clientilor, un obiectiv usor de atins cu ajutorul unui CRM

1CRM te ajuta sa iti pastrezi clientii si sa-i faci sa cumpere si mai mult de la tine. Folosirea unui astfel de instrument iti ofera oportunitatea ca tu sa stii in permanenta ce ii intereseaza cu adevarat pe clientii tai si ce anume ii poate face in mod real sa ramana in continuare fideli brandului tau.

Direct de pe smartphone, 1CRM iti permite sa pastrezi si sa monitorizezi date relevante despre clientii tai. Practic, acest instrument te ajuta sa ai acces in permanenta la informatii despre istoricul comenzilor, notile relavante, preferintele clientilor ori sugestiile lor.

Iar in felul acesta, avand acces la toate aceste date, iti este mult mai usor sa vii in intampinarea clientilor tai cu oferte si promotii care sa le fie cu adevarat utile si relevante.

Campaniile de markentig, mai eficiente cu ajutorul lui 1CRM

1CRM te ajuta sa atingi obiectivele de afaceri si pentru ca iti arata o perspectiva mai aprofundata asupra clientilor tai. CRM-ul iti oferă o privire asupra sansei de oportunitate pe care o poti corela cu o anumita campanie de marketing, spre exemplu. Acest lucru iti permite sa observi rapid care sunt campaniile care pot generara mai multe oportunitati de vanzare si, implicit un profit mai mare. Reglarea fină a campaniilor de marketing in acest mod iti ofera posibilitatea de a creste ROI (Return On Investment).

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *