Cum sa fii flexibil la locul de munca și cum sa folosesti ingrarea CRM in acest sens

Despre cum sa fii felexibil la locul de munca si cum te poate ajuta integrarea CRM in acest sens.

In zilele noastre, e mai important ca oricand sa fim flexibili si sa raspundem pozitiv la schimbarile bruste.

Dar ce este flexibilitatea?

Flexibilitatea se refera la capacitatea de a te adapta cu usurinta, calmitate si rapiditate la schimbările bruste – astfel incat sa poti face fata in mod eficient problemelor sau sarcinilor neasteptate. Iata cateva exemple despre cum poti face acest lucru.

  • Ofera-i ajutor unui alt membru al echipei daca observi ca acesta este supraincarcat.
  • Ia in considerare posibilitatea ca oamenii sa lucreze de acasa pentru a-i ajuta să realizeze un echilibru mai bun intre viata profesionala si cea privata.
  • Cand intampini o problema, ofera o varietate de solutii care ar putea rezolva problema.
Cateva motive pentru merita sa fii flexibil.

Cei mai multi dintre noi am experimentat probabil cel putin o schimbare la locul de munca la un moment dat.

Nu putem anticipa mereu cand se vor intampla astfel de schimbari. De aceea flexibilitatea este atat de importanta. Cand esti flexibil, esti versatil, rezistent si receptiv la schimbare. Te poti adapta la cresterea brusca a volumului de munca, la problemele urgente sau la evenimentele neasteptate.

Oamenii flexibili sunt foarte apreciati de catre manageri si companii. Ei ajuta la stabilizarea situatiilor in momente de criza. Ei mentin obiectivele realizabile si merg adesea pe plus pentru a-si sprijini colegii care au nevoie de sfaturi sau de ajutor.

Cum sa fii mai flexibil.

Flexibilitatea implica o atitudine deschisa, centrata pe echipa si pe mentinerea unui puternic simt al identitatii si al scopului final. Iata sapte moduri prin care poti realiza acest lucru:

1. Concentreaza-te asupra valorilor de baza.

Avand atributele cheie care nu se schimba, iti poti tine emotiile sub control in timpul perioadelor de schimbare. Folosirea valorilor de baza ale organizatiei ca puncte de ancorare te va ajuta sa decizi ce poti si ce nu poti accepta atunci cand primesti o cerere neasteptata.

Asumarea responsabilitatii pentru un proiect care va aduce echipa mai aproape de indeplinirea obiectivului sau anual este un lucru; dar, daca acest lucru implica sa faci ceva care este dubios din punct de vedere legal sau etic, e nevoie de indrepti acest aspect.

2. Fii deschis.

Iti va fi mai usor sa intelegi si sa gestionezi o situatie daca te uiti la ea din perspective diferite. De exemplu, daca doresti sa lansezi un produs nou, iti sugeram sa il analizezi mai intai din puncte de vedere diferite.

Cum se va potrivi, de exemplu, cu piata? Care va fi impactul asupra procesului de productie si a echipelor de vanzari si de marketing? Cum crezi ca vor reactiona clientii?

3. Dezvolta-ti setul de aptitudini.

Daca nu depui eforturi pentru a-ti dezvolta noi abilitati, cel mai probabil, atunci cand se va produce un eveniment neasteptat, nu vei fi pregatit sa te ocupi sa rezolvi situatia.

Ramai curios la tot ceea ce se petrece in jurul tau. Fii la curent cu noile tendinte ale industriei, citeste cele mai noi inovatii si cercetari si extinde-ti cunostintele prin abilitati diferite.

4. Fii optimist.

Poate fi dificil sa ramai pozitiv atunci cand stii ca un proiect amplu, urgent este la orizont. Dar, uitandu-te la partea stralucitoare si concentrandu-te asupra aspectelor pozitive, te vei ajuta sa ramai rezilient si concentrat. O pauza sau o schimbare in rutina ta, ar putea fi o oportunitate de a invata noi abilitati sau de a colabora cu diversi colegi, clienti noi sau furnizori.

5. Stai calm.

Cand asteptarile se schimba brusc, poate fi dezamăgitor si s-ar putea sa descoperi ca incepi sa te simti anxios. Cauta sa respiri si sa ramai calm.

6. . Planifica.

Chiar daca nu poti anticipa viitorul, poti sa te pregatesti pentru lucruri neasteptate. Anticiparea urmatoarelor nevoi, masurarea riscurilor si pregatirea pentru acestea reprezinta competente cheie. De exemplu, daca ii oferi un produs sau un serviciu unui potential client, este o idee buna sa te gandesti la intrebarile pe care acesta ti le-ar putea adresa.

7. Construieste o retea puternica de sprijin.

Sa ai o echipa puternica si stabila in jurul tau este esential in momentele de flux. Asta inseamna ca, indiferent de dificultatile cu care te confrunti, ai oameni pe care te poti baza pentru a te sprijini.

8. Lasa tehnologia sa lucreze in locul tau.

Traim vremuri in care tehnologia ne ajuta enorm. Practic, softul CRM poate prelua mai multe sarcini mecanice, ceea ce ii poate ajuta pe membrii unei echipe sa castige mai mult timp pentru clienti. Softul CRM (managementul relatiei cu clientii) poate fi foarte bine integrat si cu un soft de markentig automatizat. Poti afla mai multe despre integrarea CRM de aici.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *